آیت الله سید محمد تقی آل هاشم: مشارکت پرشور در انتخابات ، تیری به قلب دشمن

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 
 
پایگاه صاعقه::امام جمعه موقت تبریز گفت : مشارکت پرشور مردم در انتخابات پیش رو ، مشت محکمی بر دهان دشمنان و تیری بر قلب بدخواهان جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش  پایگاه صاعقهبه نقل از  خبرگزاری صدا و سیما  آیت الله سید محمد تقی آل هاشم امروز در خطبه‌های نماز جـمعه تبریز افزود: مردم هوشیار و بصیر ایران یک بار دیگر از این  آزمون الهی همانند سال‌های گذشته موفق بیرون خواهند آمد. 
وی گفت : نامزدهای انتخابات نیز خارج از وظایف قانونی خود وعده ای ندهند و ضمن رعایت قانون ، از نفی و تخریب دیگر نامزدها پرهیز کنند . 
وی از  طرفداران نامزدها هم خواست از  ریخت و پاش  در تبلیغات انتخاباتی و تهمت به دیگران خودداری کنند . 
خطیب جمعه تبریز  شرکت پرشور مردم را در راهپیمایی 22 بهمن ضربه محکمی بر پیکر دشمنان کشور دانست وافزود: دینی بودن ،مردمی بودن و تبعیت از ولایت فقیه عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود و همین عوامل مهم نیز  رمز بقای نظام جمهوری اسلامی است .
آیت الله آل هاشم در بخش دیگری از خطبه ها  ترویج فرهنگ نماز و برگزاری نماز های جمعه و جماعت را در محافل و اماکن مختلف  از عوامل ایجاد همدلی  و استحکام وحدت ملی برشمرد .
امام جمعه موقت تبریز اقدام نیروی دریایی سپاه پاسداران را در دستگیری متجاوزان آمریکایی نشانه اقتدار ایران دانست :پاسداران  انقلاب شجاعانه در برابر آمریکایی‌ها ایستادند و آنان را تسلیم خود کردند . 
وی کرد:  مردم ایران باید برای دفاع از انقلاب و حریم کشور آماده باشند، چرا که انقلاب ما انقلاب دینی است و حراست  از زحمات امام راحل و خون شهدا ، وظیفه تک تک افراد جامعه است . 
خطیب نماز جمعه تبریز با تاکید بر حفظ اصول انقلاب اسلامی و  تغییر ناپذیری آن افزود : شعار مرگ بر آمریکا موضع همیشگی نظام مقدس جمهوری اسلامی  است و مردم ولایتمدار ایران ، نفرین بر سیاستهای آمریکا را تا ابد فریاد خواهند زد.
 
لینک خبرگزاری مهررا اینجا کلیک کنید

 لینک خبرگزاری ایسنارا اینجا کلیک کنید

 لینک خبرگزاری فارس را اینجا کلیک کنید

 

 


این صفحه را به اشتراک بگذارید